D 2008

Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult

HAVLÍČKOVÁ, Helena

Základní údaje

Originální název

Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult

Název česky

Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult

Název anglicky

Scientific vs.professional education in bachelor studies of English language at Pedagogical Faculties

Autoři

HAVLÍČKOVÁ, Helena

Vydání

Liberec, Oborový cizí jazyk v bakalářském stupni strukturovaného studia, 5 s. 2008

Nakladatel

TUL Liberec

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7372-427-6

Klíčová slova anglicky

strukturované studium; bakalářský; didaktika; pedagogická praxe
Změněno: 12. 1. 2009 10:19, PhDr. Helena Havlíčková

Anotace

V originále

Jakkoli jsou bakalářské programy anglického jazyka pečlivě sestaveny, ukazuje se, že přestávají reflektovat požadavky školní reality v terénu. Tento příspěvek je výzvou ke sblížení akademické půdy se současnými potřebami škol. Připomíná nové náročné požadavky na začínajícího učitele, rovněž směřování Evropské unie na poli edukace a nabádá k respektování této skutečnosti v bakalářských studijních programech.

Česky

Jakkoli jsou bakalářské programy anglického jazyka pečlivě sestaveny, ukazuje se, že přestávají reflektovat požadavky školní reality v terénu. Tento příspěvek je výzvou ke sblížení akademické půdy se současnými potřebami škol. Připomíná nové náročné požadavky na začínajícího učitele, rovněž směřování Evropské unie na poli edukace a nabádá k respektování této skutečnosti v bakalářských studijních programech.