2008
Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult
HAVLÍČKOVÁ, HelenaZákladní údaje
Originální název
Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult
Název česky
Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult
Název anglicky
Scientific vs.professional education in bachelor studies of English language at Pedagogical Faculties
Autoři
HAVLÍČKOVÁ, Helena
Vydání
Liberec, Oborový cizí jazyk v bakalářském stupni strukturovaného studia, 5 s. 2008
Nakladatel
TUL Liberec
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7372-427-6
Klíčová slova anglicky
strukturované studium; bakalářský; didaktika; pedagogická praxe
Změněno: 12. 1. 2009 10:19, PhDr. Helena Havlíčková
V originále
Jakkoli jsou bakalářské programy anglického jazyka pečlivě sestaveny, ukazuje se, že přestávají reflektovat požadavky školní reality v terénu. Tento příspěvek je výzvou ke sblížení akademické půdy se současnými potřebami škol. Připomíná nové náročné požadavky na začínajícího učitele, rovněž směřování Evropské unie na poli edukace a nabádá k respektování této skutečnosti v bakalářských studijních programech.
Česky
Jakkoli jsou bakalářské programy anglického jazyka pečlivě sestaveny, ukazuje se, že přestávají reflektovat požadavky školní reality v terénu. Tento příspěvek je výzvou ke sblížení akademické půdy se současnými potřebami škol. Připomíná nové náročné požadavky na začínajícího učitele, rovněž směřování Evropské unie na poli edukace a nabádá k respektování této skutečnosti v bakalářských studijních programech.
Anglicky
Structured system of future teachers preparation does not reflect the needs of reality and does not always cope with the demands of EU. The professional preparation has been postponed into magister part of studies, which does not cover two years. The professional input seems to be insufficient.