2008
Reedukace specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků
NAVRÁTILOVÁ, DanaZákladní údaje
Originální název
Reedukace specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků
Název česky
Reedukace specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků
Název anglicky
Re-education of Specific Learning Difficulties from the Point of View of Italian Speech Therapists
Autoři
NAVRÁTILOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, s. 73-83, 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027274
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
9788073151676
Klíčová slova anglicky
Specific learning difficulties reeducation speech therapist reeducational methods primary and secondary school aids research questionnaire dyslexia individual with specific learning difficulties
Změněno: 8. 1. 2009 22:51, PhDr. Mgr. Dana Navrátilová, Ph.D.
V originále
Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků. Představuje výsledky předvýzkumu, který se realizoval prostřednictvím Federace italských logopedů s využitím kvantitativního výzkumného šetření a techniky dotazníku.
Anglicky
This article deals with specific learning difficulties from the point of view of Italian speech therapists. The first research data are presented here. The research was realized in Federation of Italian Speech Therapists (Federazione Logopedisti Italiani.). The technique used in the quantitative research was a questionnaire.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|