Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{813642, author = {Mareš, Jan and Ježek, Stanislav}, booktitle = {Seminář "Pedagog – základ výchovy a vzdělání" pořádaný OŠMS Kraje Vysočina}, keywords = {School; Social Climate; School Climate Assesment}, language = {cze}, title = {Co si mohou školy slibovat od zjišťování/měření klimatu?}, year = {2008} }
TY - SLIDE ID - 813642 AU - Mareš, Jan - Ježek, Stanislav PY - 2008 TI - Co si mohou školy slibovat od zjišťování/měření klimatu? KW - School KW - Social Climate KW - School Climate Assesment N2 - Klima školy či třídy je "chytlavý" termín. Všichni mu intuitivně rozumíme a zdá se nám, že v mnoha ohledech vystihuje ty méně hmatatelné rozdíly, které rozlišují školy, které jsou podle našeho mínění dobré, od těch špatných. Toto intuitivní porozumění ještě dále podporují rozmanité studie, které spojují klima s nejrůznějšími pozitivními i negativními charakteristikami školy. Nakolik je ale rozumné předpokládat, že lze diagnostiku (měření, zjišťování) klimatu na konkrétní škole využít pro vnitřní či vnější evaluaci školy, nebo pro snahy o zlepšování školy? Jaké způsoby zjišťování klimatu jsou vůbec k dispozici a k čemu se mohou hodit? Ve svém příspěvku se pokusíme předložit odpovědi na tyto otázky spolu návrhem / ukázkami konkrétních možných postupů. ER -
MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Co si mohou školy slibovat od zjišťování/měření klimatu? In \textit{Seminář ''Pedagog – základ výchovy a vzdělání'' pořádaný OŠMS Kraje Vysočina}. 2008.
|