BRYCHOVÁ, Alice. Selbstreflexion beim Sprachenlernen mit Hilfe des Europäischen Fremdsprachenportfolios. In Beiträge zu Sprache und Sprachen 6, ed. Pittner, Karin. 1. vyd. Mnichov: Lincom Europa, 2008, s. 389-397. ISBN 978-3-89586-261-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Selbstreflexion beim Sprachenlernen mit Hilfe des Europäischen Fremdsprachenportfolios
Název česky Sebereflexe při cizojazyčném učení pomocí Evropského jazykového portfolia
Název anglicky Self-reflection and foreign language learning
Autoři BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Mnichov, Beiträge zu Sprache und Sprachen 6, ed. Pittner, Karin, od s. 389-397, 9 s. 2008.
Nakladatel Lincom Europa
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00051099
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-89586-261-8
Klíčová slova anglicky self-reflection; European language portfolio
Štítky European language portfolio, self-reflection
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 27. 3. 2012 12:04.
Anotace
Das selbstorganisierte Lernen mit dem Europäischen Sprachenportfolio ist eine Möglichkeit notwendige Verhaltensweisen bei den Lernern zu entwickeln, vor allem dann, wenn sie vorher nur autoritären und deklarativ orientierten Unterricht kennen gelernt haben.Im Text werden Ergebnisse einer Untersuchung präsentiert, die die Fähigkeit der Studierenden sich anhand von Kann-Beschreibungen des ESP selbst einzuschätzen, gemessen hat.
Anotace česky
Učení se s využitím Evropského jazykového portfolia má seberugulativní charakter a představuje možnost, jak rozvíjet u žáků a studentů žádoucí dovednosti , které vedou k autonomnímu učení. Zvláště je důležité u žáků, kteří před tím zažili pouze autoritativní a deklarativně orientovanou výuku. V textu jsou prezentovány výsledku výzkumného šetření, které se zabývalo schopností sebehodnocení studentů na podkladě deskriptorů EJP.
Anotace anglicky
The learning with the European language portfolio cann help to develop the skills for self-organisation and an autonomy in learning. It is especially important by learners, which have by then experienced an autoritativ and declarativ education.The text presents the results of the research, which dealt with students' ability to self-assessment on the basis of the EJP.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:06