Selbstreflexion beim Sprachenlernen mit Hilfe des Europäischen Fremdsprachenportfolios
BRYCHOVÁ, Alice. Selbstreflexion beim Sprachenlernen mit Hilfe des Europäischen Fremdsprachenportfolios. In Beiträge zu Sprache und Sprachen 6, ed. Pittner, Karin. 1. vyd. Mnichov: Lincom Europa, 2008, s. 389-397. ISBN 978-3-89586-261-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Selbstreflexion beim Sprachenlernen mit Hilfe des Europäischen Fremdsprachenportfolios |
Název česky | Sebereflexe při cizojazyčném učení pomocí Evropského jazykového portfolia |
Název anglicky | Self-reflection and foreign language learning |
Autoři | BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 1. vyd. Mnichov, Beiträge zu Sprache und Sprachen 6, ed. Pittner, Karin, od s. 389-397, 9 s. 2008. |
Nakladatel | Lincom Europa |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Obor | 60200 6.2 Languages and Literature |
Stát vydavatele | Německo |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00051099 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-3-89586-261-8 |
Klíčová slova anglicky | self-reflection; European language portfolio |
Štítky | European language portfolio, self-reflection |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 27. 3. 2012 12:04. |
Anotace |
---|
Das selbstorganisierte Lernen mit dem Europäischen Sprachenportfolio ist eine Möglichkeit notwendige Verhaltensweisen bei den Lernern zu entwickeln, vor allem dann, wenn sie vorher nur autoritären und deklarativ orientierten Unterricht kennen gelernt haben.Im Text werden Ergebnisse einer Untersuchung präsentiert, die die Fähigkeit der Studierenden sich anhand von Kann-Beschreibungen des ESP selbst einzuschätzen, gemessen hat. |
Anotace česky |
---|
Učení se s využitím Evropského jazykového portfolia má seberugulativní charakter a představuje možnost, jak rozvíjet u žáků a studentů žádoucí dovednosti , které vedou k autonomnímu učení. Zvláště je důležité u žáků, kteří před tím zažili pouze autoritativní a deklarativně orientovanou výuku. V textu jsou prezentovány výsledku výzkumného šetření, které se zabývalo schopností sebehodnocení studentů na podkladě deskriptorů EJP. |
Anotace anglicky |
---|
The learning with the European language portfolio cann help to develop the skills for self-organisation and an autonomy in learning. It is especially important by learners, which have by then experienced an autoritativ and declarativ education.The text presents the results of the research, which dealt with students' ability to self-assessment on the basis of the EJP. |
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:06