-
HORKÁ, Hana. Reflexe pedagogických činností a výsledků jako hodnota profesního seberozvoje. In K sobě, k druhým, k profesi. Teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků. první. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 95-98. ISBN 978-80-210-4595-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/779474/cs
-
BRYCHOVÁ, Alice. Selbstreflexion beim Sprachenlernen mit Hilfe des Europäischen Fremdsprachenportfolios. In Beiträge zu Sprache und Sprachen 6, ed. Pittner, Karin. 1. vyd. Mnichov: Lincom Europa, 2008, s. 389-397. ISBN 978-3-89586-261-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/813821/cs
-
FILOVÁ, Hana. Hodnocení studentů na souvislé praxi - hledání alternativ. In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006, s. 109-112. ISBN 80-86633-67-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/709581/cs
-
STRÁNSKÝ, Zdeněk a Vlastimil ŠVEC. V roli vysokoškolského učitele. In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita, 2003, s. 107-116. ISBN 80-210-3130-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/491172/cs
-
ŠVEC, Vlastimil a Roman MUSIL. Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů. In Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností. 1. vyd. Brno: Paido, 2000, s. 83-104. ISBN 80-85931-87-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/352832/cs
-
ŠVEC, Vlastimil. Pokus o změnu pedagogické přípravy budoucích učitelů. In Psychosomatický základ veřejného vystupování, jeho studium a výzkum. 1. vyd. Brno: Akademie múzických umění, 2000, s. 62-73. Sborník z konference. ISBN 80-85883-50-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/352952/cs