2009
Jak usnadnit žákům s SPU výuku cizího jazyka
KYLOUŠKOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Jak usnadnit žákům s SPU výuku cizího jazyka
Název česky
Jak usnadnit žákům s SPU výuku cizího jazyka
Název anglicky
How to Facilitate the Foreign Language Teaching to Pupils with SLD
Autoři
KYLOUŠKOVÁ, Hana
Vydání
Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2009, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
žáci se specifickými vzdělávacími potřebami; výuka francouzského jazyka; aktivity pro reedukaci
Klíčová slova anglicky
pupils with specific learning difficulties; teaching French language; activities for re-education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 1. 2010 08:22, PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
V originále
Článek vychází z výzkumu autorky, která se zabývá výukou francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Na základě výzkumu provedeného na základních školách představuje různé alternativní metody určené k reedukaci žáků s SPU, především dyslexií a dysortografií.
Anglicky
Article based on research the author about French language teaching to pupils with specific learning difficulties ; dyslexia and dysorthographia. It focuses a research on the utilizability of different alternative methods for their reeducation.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|