J 2009

Jak usnadnit žákům s SPU výuku cizího jazyka

KYLOUŠKOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Jak usnadnit žákům s SPU výuku cizího jazyka

Název česky

Jak usnadnit žákům s SPU výuku cizího jazyka

Název anglicky

How to Facilitate the Foreign Language Teaching to Pupils with SLD

Autoři

KYLOUŠKOVÁ, Hana

Vydání

Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2009, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

žáci se specifickými vzdělávacími potřebami; výuka francouzského jazyka; aktivity pro reedukaci

Klíčová slova anglicky

pupils with specific learning difficulties; teaching French language; activities for re-education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 1. 2010 08:22, PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek vychází z výzkumu autorky, která se zabývá výukou francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Na základě výzkumu provedeného na základních školách představuje různé alternativní metody určené k reedukaci žáků s SPU, především dyslexií a dysortografií.

Anglicky

Article based on research the author about French language teaching to pupils with specific learning difficulties ; dyslexia and dysorthographia. It focuses a research on the utilizability of different alternative methods for their reeducation.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání