C 2008

Postoje žáků základních škol k prostředí školy; ověření škály k měření postojů žáků vůči škole; výzkumné teze.

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Postoje žáků základních škol k prostředí školy; ověření škály k měření postojů žáků vůči škole; výzkumné teze.

Název česky

Postoje žáků základních škol k prostředí školy; ověření škály k měření postojů žáků vůči škole; výzkumné teze.

Název anglicky

Mainstream Students´ Attitudes to School Environment.

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. od s. 285 - 298, 23 s. Edice pedagogické literatury, 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027560

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4736-5

Klíčová slova česky

Postoje žáků; kvalita života školy; školní prostředí; úspěch a příležitost; negativní prožívání; podpora identity

Klíčová slova anglicky

Pupils attitudes; quality of school life; school enviroment; achievement; opportunity; support of identity;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2010 07:04, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Postoje žáků ke školními prostředí jsou centrálním elementem pro vyhodnocování kvality školního prostředí a jeho inkluzivní dimenze. Kapitola prezentuje empirické šetření - deskriptivní analýzu postojů žáků základních škol ke vzdělávání.

Anglicky

Pupils attitudes are the main aspect for quality of school life and its inclusive dimension. The chapter introduces research outcomes concerning students attitudes to their learning and education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání