2008
Postoje žáků základních škol k prostředí školy; ověření škály k měření postojů žáků vůči škole; výzkumné teze.
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Postoje žáků základních škol k prostředí školy; ověření škály k měření postojů žáků vůči škole; výzkumné teze.
Název česky
Postoje žáků základních škol k prostředí školy; ověření škály k měření postojů žáků vůči škole; výzkumné teze.
Název anglicky
Mainstream Students´ Attitudes to School Environment.
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. od s. 285 - 298, 23 s. Edice pedagogické literatury, 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027560
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4736-5
Klíčová slova česky
Postoje žáků; kvalita života školy; školní prostředí; úspěch a příležitost; negativní prožívání; podpora identity
Klíčová slova anglicky
Pupils attitudes; quality of school life; school enviroment; achievement; opportunity; support of identity;
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2010 07:04, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Postoje žáků ke školními prostředí jsou centrálním elementem pro vyhodnocování kvality školního prostředí a jeho inkluzivní dimenze. Kapitola prezentuje empirické šetření - deskriptivní analýzu postojů žáků základních škol ke vzdělávání.
Anglicky
Pupils attitudes are the main aspect for quality of school life and its inclusive dimension. The chapter introduces research outcomes concerning students attitudes to their learning and education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|