D 2007

Conceptual Curricula of Inorganic and Organic Chemistry and Its Analytical Synthetic Models.

ŠKRABÁNKOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Conceptual Curricula of Inorganic and Organic Chemistry and Its Analytical Synthetic Models.

Název česky

Pojmová kurikula anorganické a organické chemie a jejich analyticko syntetické modely.

Název anglicky

Conceptual Curricula of Inorganic and Organic Chemistry and Its Analytical Synthetic Models.

Vydání

Bratislava, Educational and Didactic Communication 2007, Vol.3. – Applications. od s. 62-69, 8 s. 2007

Nakladatel

Didaktis

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-89160-56-3

Klíčová slova anglicky

Curricular Process of Chemistry, Variant Form of Curriculum, Analytical Synthetic Modeling, Analytical Synthetic Models of Conceptual Curriculum of Inorganic and Organic Chemistry

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2009 14:48, doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.

Anotace

V originále

The curricular process of chemistry is described as the succession of transformed variant forms of curriculum. The analytical synthetic modeling curriculum variant form is described. The models of inorganic and organic chemistry are presented as the parts of analytical synthetic model of conceptual curriculum of chemistry.

Česky

Kurikulární proces v chemii je popsán jako posloupnost transformovaných proměnných forem kurikula. Modely anorganické a organické chemie představují část analyticko syntetického modelu koncepčního (pojmového) kurikula chemie.