2007
Conceptual Curricula of Inorganic and Organic Chemistry and Its Analytical Synthetic Models.
ŠKRABÁNKOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Conceptual Curricula of Inorganic and Organic Chemistry and Its Analytical Synthetic Models.
Název česky
Pojmová kurikula anorganické a organické chemie a jejich analyticko syntetické modely.
Název anglicky
Conceptual Curricula of Inorganic and Organic Chemistry and Its Analytical Synthetic Models.
Autoři
Vydání
Bratislava, Educational and Didactic Communication 2007, Vol.3. – Applications. od s. 62-69, 8 s. 2007
Nakladatel
Didaktis
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-89160-56-3
Klíčová slova anglicky
Curricular Process of Chemistry, Variant Form of Curriculum, Analytical Synthetic Modeling, Analytical Synthetic Models of Conceptual Curriculum of Inorganic and Organic Chemistry
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2009 14:48, doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
V originále
The curricular process of chemistry is described as the succession of transformed variant forms of curriculum. The analytical synthetic modeling curriculum variant form is described. The models of inorganic and organic chemistry are presented as the parts of analytical synthetic model of conceptual curriculum of chemistry.
Česky
Kurikulární proces v chemii je popsán jako posloupnost transformovaných proměnných forem kurikula. Modely anorganické a organické chemie představují část analyticko syntetického modelu koncepčního (pojmového) kurikula chemie.
Anglicky
The curricular process of chemistry is described as the succession of transformed variant forms of curriculum. The analytical synthetic modeling curriculum variant form is described. The models of inorganic and organic chemistry are presented as the parts of analytical synthetic model of conceptual curriculum of chemistry.