2007
Conceptual Curriculum of Biochemistry and Its Analytical Synthetic Model.
ŠKRABÁNKOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Conceptual Curriculum of Biochemistry and Its Analytical Synthetic Model.
Název česky
Pojmové kurikulum biochemie a jeho analyticko syntetický model.
Název anglicky
Conceptual Curriculum of Biochemistry and Its Analytical Synthetic Model.
Autoři
Vydání
Bratislava, Educational and Didactic Communication 2007, Vol.3. – Applications. od s. 70-75, 6 s. 2007
Nakladatel
Didaktis
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-89160-56-3
Klíčová slova anglicky
Curricular Process of Chemistry, Variant Form of Curriculum, Analytical Synthetic Modeling, Analytical Synthetic Model of Conceptual Curriculum of Biochemistry
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2009 14:49, doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
V originále
The curricular process of chemistry is described as the succession of transformed variant forms of curriculum. The analytical synthetic modeling curriculum variant form is described. The model of biochemistry is presented as a part of analytical synthetic model of conceptual curriculum of chemistry.
Česky
Kurikulární proces v chemii je popsán jako posloupnost transformovaných proměnných forem kurikula. Model biochemie představuje část analyticko syntetického modelu koncepčního (pojmového) kurikula chemie.
Anglicky
The curricular process of chemistry is described as the succession of transformed variant forms of curriculum. The analytical synthetic modeling curriculum variant form is described. The model of biochemistry is presented as a part of analytical synthetic model of conceptual curriculum of chemistry.