ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Pedagogické principy v didaktice chemie. In HAVEL, J., ŠIMONÍK, O., ŠŤÁVA, J. (Eds.) / Pedagogické praxe a oborové didaktiky./ Sborník příspěvků ze semináře s mezinárodní účastí. Brno: MSD, 2008, s. 249-253. ISBN 978-80-7392-052-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogické principy v didaktice chemie.
Název česky Pedagogické principy v didaktice chemie.
Název anglicky Pedagogy Principles in Didactics of Chemistry.
Autoři ŠKRABÁNKOVÁ, Jana.
Vydání Brno, HAVEL, J., ŠIMONÍK, O., ŠŤÁVA, J. (Eds.) / Pedagogické praxe a oborové didaktiky./ Sborník příspěvků ze semináře s mezinárodní účastí, od s. 249-253, 5 s. 2008.
Nakladatel MSD
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-052-4
Klíčová slova anglicky Pedagogy Principles, Didactics of Chemistry, Modern methods in teaching chemistry
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D., učo 82657. Změněno: 24. 1. 2009 15:11.
Anotace
Cílem příspěvku s názvem Pedagogické principy v didaktice chemie je propojení obecného pedagogického hlediska prostřednictvím klasických principů pedagogiky s moderními přístupy ve výuce chemie na gymnáziu. Autorka v příspěvku využívá osobní zkušenosti jak s výukou pedagogických disciplín na VŠ, tak s výukou chemie na víceletém gymnáziu.
Anotace česky
Cílem příspěvku s názvem Pedagogické principy v didaktice chemie je propojení obecného pedagogického hlediska prostřednictvím klasických principů pedagogiky s moderními přístupy ve výuce chemie na gymnáziu. Autorka v příspěvku využívá osobní zkušenosti jak s výukou pedagogických disciplín na VŠ, tak s výukou chemie na víceletém gymnáziu.
Anotace anglicky
The objective of the work entitled Pedagogy Principles in Didactics of Chemistry is connecting a general pedagogic view by means of classic principles of pedagogy with modern methods in teaching chemistry at the grammar school. The author of this work benefits from her personal experience both with teaching pedagogy (branch) at univerrsity and with teaching chemistry at the more-year grammar school.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:44