TOMÁŠKOVÁ, Eva, Vladimír CHALUPSKÝ, Lucie KAŇOVSKÁ a Iveta ŠIMBEROVÁ. Impact of market orientation on business performance. Empirical research of mechanical engineering industry in the Czech Republic. In Marketing landscapes: A pause for thought. Brighton: University of Brighton, 2008, 4 s. ISBN 978-1-905593-42-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Impact of market orientation on business performance. Empirical research of mechanical engineering industry in the Czech Republic
Název česky Vliv tržní orientace na podnikový výkon. Empirický výzkum strojírenského průmyslu v ČR
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant), Vladimír CHALUPSKÝ (203 Česká republika), Lucie KAŇOVSKÁ (203 Česká republika) a Iveta ŠIMBEROVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brighton, Marketing landscapes: A pause for thought, 4 s. 2008.
Nakladatel University of Brighton
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/08:00025217
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-1-905593-42-2
Klíčová slova anglicky Market orientation; market orientation and business performance relationship; Czech Republic; mechanical engineering industry
Štítky Czech Republic, market orientation, mechanical engineering industry
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Marie Zejdová, učo 2159. Změněno: 9. 4. 2010 10:31.
Anotace
Market orientation is in the centre of research of scholars and practitioners for almost two decades. This was the first attempt made in systematical analyses of market orientation in our conditions in general and in engineering industry in particular. The author have used original methodology of market orientation analysis. The research has demonstrated the positive correlation between market orientation and business performance in power engineering industry in the Czech Republic.
Anotace česky
Tržní orientace je v centru výzkumných prací již skoro dvě desetiletí. Tento příspěvek se zabývá tržní orientací ve strojírenství v ČR, přičemž byla využita nová metoda měření. Byla zjištěna pozitivní korelace mezi tržní orientací a podnikovým výkonem.
Návaznosti
GA402/07/1493, projekt VaVNázev: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
VytisknoutZobrazeno: 26. 6. 2024 15:23