2008
The Current Methods of Measurement of Market Orientation
TOMÁŠKOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
The Current Methods of Measurement of Market Orientation
Název česky
Současné metody měření tržní orientace
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant)
Vydání
Thessaloniki, International Conference on Applied Business & Economics, 15 s. 2008
Nakladatel
The Aristotle University of Thessaloniki
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Řecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14220/08:00025218
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISSN
Klíčová slova anglicky
market orientation; measurement of market orientation; methods
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 10:49, Mgr. Marie Zejdová
V originále
The article deals with the new trends in measurement of market orientation. Market orientation is one of the most investigated methods founded on marketing conception. There are described twenty-six methods used to measure market orientation. The main advantages and disadvantages of each method are written. Goal of this article is to show the all methods that are described as the methods to measure market orientation and to find the best one. The paper is a part of grant project (GA 402/07/1493).
Česky
Tento příspěvek se zabývá novými trendy v měřeních tržní orientace. tržní orientace je metoda založená na tržní orientaci. V příspěvku je popsáno dvacet šest metod, které byly publikovány pro měření tržní orientace. Cílem je popsat jednotlivé metody a stanovit jejich výhody a nevýhody a vybrat nejlepší metodu. Tento příspěvek je publikován v rámci grantového projektu GAČR (GA 402/07/1493).
Návaznosti
GA402/07/1493, projekt VaV |
|