REKTOŘÍK, Jaroslav a Marek PAVLÍK. Systém vzdělávání ve veřejné správě jako jedna z černých děr její reformy?. Online. In Bílá místa teorie a černé díry reforem ve veřejném sektoru. první. Brno: Tribun EU, s.r.o., 2009. s. 140-154. ISBN 978-80-7399-657-4. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Systém vzdělávání ve veřejné správě jako jedna z černých děr její reformy?
Název česky Systém vzdělávání ve veřejné správě jako jedna z černých děr její reformy?
Název anglicky The education system as one of weak points of the public administration reform
Autoři REKTOŘÍK, Jaroslav (203 Česká republika, garant, domácí) a Marek PAVLÍK (203 Česká republika, domácí)
Vydání první. Brno, Bílá místa teorie a černé díry reforem ve veřejném sektoru, od s. 140-154, 15 s. 2009.
Nakladatel Tribun EU, s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00034852
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7399-657-4
Klíčová slova anglicky education; public administration; fficials; elected members; quality; human potential
Štítky Education, elected members, fficials, human potential, Public administration, Quality
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Marek Pavlík, Ph.D., učo 21520. Změněno: 30. 7. 2017 21:00.
Anotace
Reforma veřejné správy v ČR byla z pohledu občana jednou z nejviditelnějších, co do realizace nejkomplikovanějších a ve vztahu k financování jejích důsledků asi také nejdražších ze všech reforem, které probíhaly od roku 1989 v rámci veřejného sektoru. Proto si zaslouží, aby byla analyzována, hodnocena a možná i permanentně upravována či modernizována s využitím potenciálu k tomu úkolu zaměřených vysokoškolských institucí. Tento příspěvek je zaměřen na jednu z evidentních černých děr reformy veřejné správy, na systém vzdělávání zaměstnanců v institucích na všech úrovních veřejné správy a poslanců (zastupitelů), kteří na výkonu této veřejné služby významně participují. Neboť kvalita lidského potenciálu veřejné správy přímo ovlivňuje kvalitu a efektivnost této veřejné služby a následně spokojenost jejích klientů-občanů.
Anotace anglicky
The reform of public administration has been one of most visible, expensive and most implementation intensive from the citizens point of view since 1989. Thats the reason why the reform should be analyzed, evaluated and probably modified and modernized with contribution of academic background. The paper is focused on one of evident weak points of the reform the education system of employees (and elected members of municipalities or parliament) at all levels of the public institutions. The quality of human recourses in the public administration is crucial for the effectiveness of whole system of public administration and also consequently important for customers (citizens) satisfactions.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 22:53