GRENAROVÁ, Renée. Partial Results from the Project Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disorders in the Czech Republic. In Jazyk na perekrostke kultur. 1. vyd. Samara: Samarskaja gumanitarnaja akademija, 2008, s. 225-230. ISBN 978-5-98996-059-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Partial Results from the Project Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disorders in the Czech Republic
Název česky Dílčí výsledky projektu Jazyk a komunikace mapujicího vyučování ruštině jako cizímu jazyku u žáků se specifickými poruchami učení v České republice
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Samara, Jazyk na perekrostke kultur, od s. 225-230, 6 s. 2008.
Nakladatel Samarskaja gumanitarnaja akademija
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027658
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-5-98996-059-0
Klíčová slova anglicky Language and CommunicationTeaching of Russian as Foreign Language. Pupils with Specific Learning Disorders. Czech Republic
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 22:30.
Anotace
Partial Results from the Project Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disorders in the Czech Republic. Methods of research, questionnaire survey, basic data on the sample of respondents explored Basic information on Russian language teachers and schools. Conclusion.
Anotace česky
Dílčí výsledky projektu Jazyk a komunikace mapujicího vyučování ruštině jako cizímu jazyku u žáků se specifickými poruchami učení v České republice. Metody zkoumání, dotázníkové šetření, základní data o respondentech. Základní informace o vyučování ruštině na školách. Doporučení a závěry.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:42