GRENAROVÁ, Renée. Úloha učitele ruského jazyka při tvorbě Školního vzdělávacího programu aneb co trápí učitele při jeho sestavování? In Aktualnyje problemy obucenija russkomu jazyku VIII. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 142-153. ISBN 978-80-210-4503-3. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Úloha učitele ruského jazyka při tvorbě Školního vzdělávacího programu aneb co trápí učitele při jeho sestavování?
Název česky Úloha učitele ruského jazyka při tvorbě Školního vzdělávacího programu aneb co trápí učitele při jeho sestavování?
Název anglicky Leading Role of the Teacher of Russian as Foreign Language about the School Framework Education Program
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Aktualnyje problemy obucenija russkomu jazyku VIII, od s. 142-153, 12 s. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027660
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4503-3
Klíčová slova česky Vzdělávání. Ruský jazyk. Školní vzdělávací program.
Klíčová slova anglicky Education. Russian language. School Framework Education Program.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 22:27.
Anotace
V souvislosti se společenským a kulturním vývojem dochází i ke změnám v oblasti vzdělávání. Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na výuku ruského jazyka a na úlohu učitele ruského jazyka jako cizího jazyka a problémy při tvorbě Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
In accordance with the social and cultural development the field of education also changes. The article deals with the research focused on the teaching of Russian language and leading role of the teacher of Russian as foreign language and the problems with determination of the School Framework Education Program for basic education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 08:25