GULOVÁ, Lenka. Multikulturní výchova v prostředí Katedry sociální pedagogiky PdF MU. In Klapko et al. Sympózium sociální pedagogiky na PdF MU. In In Klapko et al. Sympózium sociální pedagogiky na PdF MU. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 6 s. ISBN 978-80-210-4676-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Multikulturní výchova v prostředí Katedry sociální pedagogiky PdF MU. In Klapko et al. Sympózium sociální pedagogiky na PdF MU.
Název česky Multikulturní výchova v prostředí Katedry sociální pedagogiky PdF MU. In Klapko et al. Sympózium sociální pedagogiky na PdF MU.
Název anglicky Multicultural education within the Department of Social Education, Faculty of Education, Masaryk University Brno. In Klapko et al. Symposium of social education at the Faculty of Education of the Masaryk University.
Autoři GULOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, In Klapko et al. Sympózium sociální pedagogiky na PdF MU. 6 s. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027719
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4676-4
Klíčová slova anglicky Programmes projects major multicultural education activities
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 5. 2. 2009 23:14.
Anotace
Multikulturní výchova se rozvíjí v programech pedagogiky a stává se součástí vzdělávání sociálních pedagogů. Studenti v rámci předmětů multikulturní výchovy otvírají aktuální témata, vytváří aktivity, které realizují v praxe, významnou součástí je oblast výzkumu, zejména kvalitativní výzkumné strategie a oblast projektování.
Anotace anglicky
Multicultural education is developing programs in education and became part of the education of social educators. Students in the multicultural education courses open up issues, creating activities to implement in practice, is an important part of the research, particularly qualitative research strategy and the design.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 26. 2. 2020 02:46