C 2008

Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties.

HANUŠOVÁ, Světlana

Základní údaje

Originální název

Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties.

Název anglicky

Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties.

Autoři

HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Grenarová, R., Vítková, M.: Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD, 13 s. Pd-42/08-02/58, 2008

Nakladatel

Pedagogická fakulta MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027727

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4782-2

Klíčová slova anglicky

communicative competence; specific learning difficulties; action research; multisensory approach; individual differences in learners

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2010 16:12, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper brings the analysis of the results of an action research study the author realized with a group of teachers who teach learners with specific learning difficulties in inclusive classes.

Anglicky

The paper brings the analysis of the results of an action research study the author realized with a group of teachers who teach learners with specific learning difficulties in inclusive classes.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání