2007
Integrace sluchově postiženého žáka do běžného školského zařízení
DOLEŽALOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Integrace sluchově postiženého žáka do běžného školského zařízení
Název česky
Integrace sluchově postiženého žáka do běžného školského zařízení
Název anglicky
Integration of pupil with hearing impairment into mainstream school
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, od s. 75-75, 12 s. 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00027801
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-150-8
Klíčová slova anglicky
integration-integrative education-inclusion-pupil with hearing impairment-legislation- Framework programme for primary education
Změněno: 22. 3. 2010 07:36, PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá problematikou integrovaného vzdělávání sluchově postižených dětí školního věku, včetně legislativních podmínek pro vzdělávání sluchově postižených. Stěžejní část článku je zaměřena na jeho výhody, nevýhody a kritéria kladená na integrovaného sluchově postiženého žáka, jeho rodiče, učitele, spolužáky a školu, jejichž splnění je nezbytným předpokladem dosažení úspěšné integrace.
Anglicky
This article is about integrative education of pupils with hearing impairments in primary schooling, legislation and other aspects. The main part of this article focuses on advantages, disadvantages and criteria set on the pupil, parents, teachers, classmates and school itself. All these aspects are necessary for successful integration.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|