D 2009

New trends in leisure-time education for healthy development of individual personality

ČECH, Tomáš

Základní údaje

Originální název

New trends in leisure-time education for healthy development of individual personality

Název česky

Nové trendy výchovy ve volném čase ve vztahu ke zdravému rozvoji osobnosti jedince

Autoři

ČECH, Tomáš

Vydání

Singapore, 2nd International Conference Character Development through Service and Experiental Learning [CD-ROM], od s. 1-8, 8 s. 2009

Nakladatel

National Institute of Education

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Singapur

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Zdravý rozvoj osobnosti; výchova ve volném čase; neformální vzdělávání; participace; animace; pedagogika zážitku; výzkum kvality života a aspektů rozvoje

Klíčová slova anglicky

Healthy development of personality; leisure time education; informal education; participation; animation; pedagogy of experience; research of quality life

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2010 13:13, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.

Anotace

V originále

In the recent years, the system of education in the Czech Republic has been undergoing a transformation which fact is manifested, among other things, by changes in leisure time activities and their growing educational significance (leisure time is subjected to pedagogical intervention). The current trends taken advantage of to support healthy development in young people include for instance informal education, participation, animation, pedagogy of experience etc. The lecture appear from the research of quality life and confrontation with the leisure time education.

Česky

Česká republika prochází v posledních letech transformací výchovně-vzdělávacího systému, která se odráží rovněž do oblasti volného času a zvýšení jeho edukačního významu (hovoříme o pedagogickém ovlivňování volného času). Mezi aktuální trendy, které se ve vztahu ke zdravému rozvoji osobnosti mladého člověka využívají, patří neformální vzdělávání, participace, animace, pedagogika zážitku ad. Text vychází z výzkumu zdravého životního stylu a podmínek pro jeho utváření ve volném čase.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století