TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Motivování nadaných žáků přírodovědným experimentem v učebních úlohách. In Výchova a nadání 2. Brno: MSD, 2008, s. 46-56. Výzkumné zprávy 3. ISBN 978-80-7392-055-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivování nadaných žáků přírodovědným experimentem v učebních úlohách.
Název anglicky Motivating of gifted students by science experiment in learning tasks.
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Výchova a nadání 2. od s. 46-56, 11 s. Výzkumné zprávy 3, 2008.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027882
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-055-5
Klíčová slova česky motivavace; přírodovědný experiment; učební úloha
Klíčová slova anglicky motivation; science experiment; learning task
Štítky learning task, motivation, science experiment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 09:12.
Anotace
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu motivační efektivity přírodovědného experimentu v přírodovědném vzdělávání a uvádí typologii učeních úloh založených na experimentu.
Anotace anglicky
The chapter presents research results of motivational efficiency of science experiment in science education and shows in typology of learning tasks based on experiment.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:42