LUKAS, Josef a Jan ŠEREK. Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol. In Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie. Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2009, s. 786-797. ISBN 978-80-88910-26-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol
Název anglicky Preliminary standardization of the Questionnaire on Teacher Interaction for older students of Czech elementary schools
Autoři LUKAS, Josef a Jan ŠEREK.
Vydání Bratislava, Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie, od s. 786-797, 12 s. 2009.
Nakladatel Ústav experimentálnej psychológie SAV
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-88910-26-8
Klíčová slova anglicky učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy
Štítky interakční styl, klima třídy, QTI, standardizace, učitel
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 2. 4. 2009 12:37.
Anotace
Příspěvek je věnován procesu a výsledkům standardizace dotazníku QTI pro II. stupeň českých základních škol. Dotazník a jeho počítačová verze bude sloužit jako screeningová metoda pro zjišťování interakčního stylu učitelů základních škol. Získané výsledky mohou být podkladem pro práci s případnými nedostatky v oblasti interpersonálního chování učitele a tím mohou přispět i ke zlepšení komunikace a interakce učitel – žák. Stejně tak je dotazník možné využít jako součást diagnostiky klimatu třídy i povahy celkového sociálního prostředí školy.
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 18:43