D 2009

Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol

LUKAS, Josef and Jan ŠEREK

Basic information

Original name

Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol

Name (in English)

Preliminary standardization of the Questionnaire on Teacher Interaction for older students of Czech elementary schools

Authors

Edition

Bratislava, Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie, p. 786-797, 12 pp. 2009

Publisher

Ústav experimentálnej psychológie SAV

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Social Studies

ISBN

978-80-88910-26-8

Keywords in English

učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy

Tags

Reviewed
Změněno: 2/4/2009 12:37, PhDr. Josef Lukas, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek je věnován procesu a výsledkům standardizace dotazníku QTI pro II. stupeň českých základních škol. Dotazník a jeho počítačová verze bude sloužit jako screeningová metoda pro zjišťování interakčního stylu učitelů základních škol. Získané výsledky mohou být podkladem pro práci s případnými nedostatky v oblasti interpersonálního chování učitele a tím mohou přispět i ke zlepšení komunikace a interakce učitel – žák. Stejně tak je dotazník možné využít jako součást diagnostiky klimatu třídy i povahy celkového sociálního prostředí školy.