Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách ...
ZERZOVÁ, Jana. Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka: CPV videostudie. (System of Categories for Observing Teaching Intercultural Communicative Competence in English Classes: CPV Video Study of English.). In PdF Univerzity Palackého Olomouc. 6. ročník studentské vědecké konference. 2008. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka: CPV videostudie. |
Name in Czech | Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka: CPV videostudie. |
Name (in English) | System of Categories for Observing Teaching Intercultural Communicative Competence in English Classes: CPV Video Study of English. |
Authors | ZERZOVÁ, Jana. |
Edition | PdF Univerzity Palackého Olomouc. 6. ročník studentské vědecké konference. 2008. |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Presentations at conferences |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | videostudie, CPV videostudie anglického jazyka, výuka reálií, interkulturní komunikativní kompetence, pozorování výuky, kategoriální systém |
Keywords in English | video study; CPV Video Study of English; teaching culture; intercultural communicative competence; observing teaching; system of categories |
Tags | intercultural communicative competence, observing teaching, system of categories, teaching culture, video study |
Changed by | Changed by: Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D., učo 79615. Changed: 5/9/2009 12:41. |
Abstract |
---|
Příspěvek stručně představuje projekt CPV videostudie anglického jazyka. Detailněji se věnuje popisu přístupů k výuce reálií a jejich pozorování v hodinách anglického jazyka se zvláštním zaměřením na pozorování rozvíjení interkulturní komunikativní kompetence. Příspěvek představuje kategoriální systém navržený pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka natočených v rámci projektu CPV videostudie anglického jazyka a ukázky transkriptů reprezentující jednotlivé kategorie kategoriálního systému, které se ve vzorku 79 hodin, natočených v 7. a 8. ročnících základních škol Jihomoravského, Olomouckého a Zlínského kraje vyskytly |
Abstract (in Czech) |
---|
Příspěvek stručně představuje projekt CPV videostudie anglického jazyka. Detailněji se věnuje popisu přístupů k výuce reálií a jejich pozorování v hodinách anglického jazyka se zvláštním zaměřením na pozorování rozvíjení interkulturní komunikativní kompetence. Příspěvek představuje kategoriální systém navržený pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka natočených v rámci projektu CPV videostudie anglického jazyka a ukázky transkriptů reprezentující jednotlivé kategorie kategoriálního systému, které se ve vzorku 79 hodin, natočených v 7. a 8. ročnících základních škol Jihomoravského, Olomouckého a Zlínského kraje vyskytly |
Abstract (in English) |
---|
The contribution briefly introduces the project of CPV Video Study of English. It focuses in more detail on the description of the planned analysis of the approaches to teaching culture and their observation in English classes with special focus on observing enhancing the intercultural communicative competence. It introduces the system of categories developed for observing teaching intercultural communicative competence in English classes videotaped in the project of CPV Video Study of English and examples of transcript extracts representing the categories present in the sample of 79 lessons videotaped in the 7th and 8th grades of elementary schools in Jihomoravský, Zlínský and Olomoucký regions. |
Links | |
---|---|
LC06046, research and development project | Name: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Acronym: RECES) |
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre on Schooling |
PrintDisplayed: 19/9/2024 21:40