BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ, Miroslava MISÁKOVÁ, Jan KASPRZAK, Daniel KEDER a Ľuboš LUNTER. Inteligentní Dril: studenti méně opakují a více si pamatují. In 7. ročník konference Alternativní metody výuky 2009. 1. vyd. Hradec Králové: GAUDEAMUS, 2009, 6 s. ISBN 978-80-7041-515-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inteligentní Dril: studenti méně opakují a více si pamatují
Název anglicky Spaced-repetition algorithm in university context: drilling less but remembering more
Autoři BRANDEJS, Michal (203 Česká republika, garant, domácí), Jitka BRANDEJSOVÁ (203 Česká republika, domácí), Miroslava MISÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan KASPRZAK (203 Česká republika, domácí), Daniel KEDER (203 Česká republika, domácí) a Ľuboš LUNTER (703 Slovensko, domácí).
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, 7. ročník konference Alternativní metody výuky 2009, 6 s. 2009.
Nakladatel GAUDEAMUS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/09:00035436
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-7041-515-3
Klíčová slova česky dril;učení s prodlevami;křivky zapomínání
Klíčová slova anglicky drill;spaced repetition;forgetting curves
Štítky dril, drill, forgetting curves, IS, spaced repetition
Změnil Změnila: RNDr. Miroslava Misáková, učo 2660. Změněno: 2. 11. 2011 15:54.
Anotace
V Informačním systému Masarykovy univerzity (IS MU) mají učitelé k dispozici e-learningovou podporu už od roku 2004. Kromě interaktivních osnov, studijních materiálů, odevzdáváren, diskusních fór a dalších objektů mohou vytvářet přímo v systému interaktivní testy (Odpovědníky) a zpřístupňovat je studentům v různých režimech - od dobrovolného procvičování až po testy určené k ostrému zkoušení u PC. Novinkou je nástroj pro efektivní zapamatování velkého množství slovíček nebo pojmů - Dril.
Anotace anglicky
Information System of Masaryk University has been assisting teachers with its e-learning tools since 2004. Apart from using the applications such as Interactive Syllabi, Teaching Materials, Homework Vaults, Discussion Groups and other utilities, the teachers can create their own interactive material (ROPOT applications) and make it accessible to their students in various forms ranging from plain exercises to PC-based tests. The application called Drill, a comparatively novel tool, helps the students to learn large amounts of vocabulary items.
Návaznosti
LA09016, projekt VaVNázev: Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM) (Akronym: ERCIM)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 01:54