PECINA, PAVEL a MOJMÍR STOJAN. Výzkum výukových metod v práci učitelů přírodovědných a technických předmětů na druhém stupni ZŠ. In XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu zaměřené k aktuálním otázkám vědy, výchovy, vzdělávání a rozvoje tvůrčího myšlení. Brno: Univerzita obrany,Fakulta ekonomiky a managementu, 2009, 7 s. ISBN 978-80-7231-650-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkum výukových metod v práci učitelů přírodovědných a technických předmětů na druhém stupni ZŠ
Název česky Výzkum výukových metod v práci učitelů přírodovědných a technických předmětů na druhém stupni ZŠ
Název anglicky Research on teaching methods in the work of teachers of science and technical subjects at second level of elementary school
Autoři PECINA, PAVEL (203 Česká republika, garant) a MOJMÍR STOJAN (203 Česká republika).
Vydání Brno, XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu zaměřené k aktuálním otázkám vědy, výchovy, vzdělávání a rozvoje tvůrčího myšlení, 7 s. 2009.
Nakladatel Univerzita obrany,Fakulta ekonomiky a managementu
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00035568
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7231-650-2
Klíčová slova česky výukové metody aktivizující výukové metody výzkum
Klíčová slova anglicky teaching methods actively teaching methods research teaching problem
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. PhDr. Mojmír Stojan, CSc., učo 2680. Změněno: 8. 1. 2010 14:39.
Anotace
Článek je zaměřen na výzkum výukových metod a výzkumné šetření, které bylo zaměřeno na výukové metody, které používají učitelé praktických činností, matematiky a fyziky na druhém stupni základních škol. V článku jsou prezentovány výsledky první fáze výzkumu, který jsme realizovali v Brně v druhé polovině roku 2008.
Anotace anglicky
The article is focused on the research of teaching methods and research investigation that was focused on teaching methods that teachers used practical activities, mathematics and physics at the second level primary schools. The article presented the results of the first phase of research that we realized in Brno in the second half of 2008.
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 22:59