ŠPAČEK, David a Svatava NUNVÁŘOVÁ. Quality Management and Citizens' Satisfaction - Selected Practice of Czech Public Administration. In State and Administration in a Changing World. Bratislava: NISPAcee, 2009, 24 s. ISBN 978-80-89013-44-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Quality Management and Citizens' Satisfaction - Selected Practice of Czech Public Administration
Název česky Řízení kvality a spokojenost občanů - vybraná praxe české veřejné správy
Autoři ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant, domácí) a Svatava NUNVÁŘOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Bratislava, State and Administration in a Changing World, 24 s. 2009.
Nakladatel NISPAcee
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00029304
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-89013-44-9
Klíčová slova česky řízení kvality, spokojenost občanů
Klíčová slova anglicky quality management; citizens satisfaction
Štítky citizens satisfaction, quality management
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D., učo 3827. Změněno: 28. 2. 2013 16:34.
Anotace
The first part of the paper summarizes the specifics of quality in public administration. The second part introduces reflections of quality management in Czech public administration reform (within its policy context), and in real administrative practices of territorial self-governments which have been implementing various quality management instruments apparently more intensively than the central administration level. The research, the partial results of which are proposed for presentation and elaboration in the paper, is carried out within the framework of the project of the Czech Science Foundation no. 402/07/1486 "Measurement of Citizens' Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations".
Anotace česky
První část příspěvku sumarizuje specifika kvality ve veřejné správě. Druhá část představuje českou praxi kvality ve veřejné správě, zaměřuje se především na kontext politik a vybranou praxi územních samospráv, které implementovaly nástroje řízení kvality mnohem intenzivněji, než úroveň ústřední správy. Článek byl vypracován v rámci řešení projektu Grantové agentury ČR Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru (č. 402/07/1486).
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 12:40