BRANDEJS, Michal, Miroslav KŘIPAČ and Daniel NAVRÁTIL. Obchodní centrum (Shopping Center). 2008.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Obchodní centrum
Name (in English) Shopping Center
Authors BRANDEJS, Michal (203 Czech Republic, guarantor), Miroslav KŘIPAČ (203 Czech Republic) and Daniel NAVRÁTIL (203 Czech Republic).
Edition 2008.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Software
Field of Study 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14330/08:00035655
Organization unit Faculty of Informatics
Keywords (in Czech) Obchodni centrum; IS MU
Keywords in English Shopping Center; IS MU
Technical parameters Řešení pro realizaci nabídky univerzitních produktů a služeb, nákupního košíku, platebních mechanismů (s vazbou na ekonomický systém) a skladového hospodářství.
Tags IS MU, Shopping Center
Changed by Changed by: Mgr. Ľuboš Lunter, učo 143320. Changed: 31/3/2010 10:32.
Abstract
Obchodní centrum MU je elektronická aplikace provozovaná Masarykovou univerzitou na adrese http://obchod.muni.cz/. Pomocí Obchodního centra mohou zadávat objednávky registrovaní Zákazníci a osoby, které mají vytvořený profil v Informačním Systému univerzity. Registrace se provádí vyplněním elektronického registračního formuláře a vytvořením hesla, pomocí kterého se bude Zákazník přihlašovat do systému.
Abstract (in English)
Shopping Center of MU has been integrated in the Information System of Masaryk University (IS MU).Shopping Center is based on a shopping basket, payment-related mechanisms (linked directly to the University's economic system) and warehouse management.
Links
LA 168, research and development projectName: Účast ČR ve výzkumném sdružení ERCIM
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Účast ČR ve výzkumném sdružení ERCIM
PrintDisplayed: 3/5/2024 06:44