JANÍKOVÁ, Věra. Qualität des fremdsprachlichen Unterrichts. In Dosahování a hodnocení kvality ve výuce cizích jazyků. 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Qualität des fremdsprachlichen Unterrichts |
Název česky | Kvalita cizojazyčné výuky |
Název anglicky | Quality of Foreign Language Teaching |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra. |
Vydání | Dosahování a hodnocení kvality ve výuce cizích jazyků. 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | výuka cizích jazyků; kvalita; metody; principy; učitelské kompetence |
Klíčová slova anglicky | foreign language teaching; quality; methods; principles; competences of teacher |
Štítky | competences of teacher, foreign language teaching, methods, principles, Quality |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 29. 6. 2009 08:52. |
Anotace |
---|
Es ist heutzutage unumstritten, dass im multikulturellen Raum Europas die sprachlichen Kenntnisse eine entscheidende Rolle spielen. In diesem Zusammenhang wird gerade die Frage nach der Qualität des Fremdsprachenunterrichts intensiv diskutiert. Da aber der Prozess des Fremdsprachenlehrens und -lernens durch seine Mehrdimensionalität gekennzeichnet wird, weist auch seine Qualität mehrere Facetten auf, die in einem kurzen Statement thematisiert werden. |
Anotace česky |
---|
V současné multikulturní Evropě jsou znalosti cizích jazyků nepostradatelné. I v této souvislosti je pozornost stále více věnována kvalitě jazykové výuky. Příspěvek poukazuje na vícedimenzionalitu pojmu kvalita učení a vyučování cizího jazyka a jeho vybrané aspekty blíže charakterizuje. |
Anotace anglicky |
---|
Nowadays, it is undisputable that language knowledge plays a crucial role in the multicultural Europe. Regarding this matter, the issue of quality in foreign language teaching is being debated on intensely. The process of learning foreign languages, however, is specific for its multidimensionality, and therefore, also the quality of it shows various facets which are discussed in the present paper. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 23:44