OŠLEJŠEK, Radek. Generic Rendering Architecture. 2008. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Generic Rendering Architecture |
Název česky | Generická renderovací architektura |
Autoři | OŠLEJŠEK, Radek (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2008. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Software |
Obor | 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14230/08:00025327 |
Organizační jednotka | Fakulta sociálních studií |
Klíčová slova anglicky | scene graph; generic rendering architecture; photorealistic image synthesis |
Technické parametry | C++ libraries implementing several rendering strategies in a unified way. Runs under Linux operating system. |
Štítky | generic rendering architecture, photorealistic image synthesis, scene graph |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnil: doc. RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D., učo 3636. Změněno: 28. 4. 2011 11:26. |
Anotace |
---|
Extensible Scene Graph (ESG) library implements an easily extensible scene with several spacial data structures. Architecture of the scene graph is mainly valuable for global illumination applications. The second library, Generic Rendering Architecture (GRA), works over the ESG and implements various rendering strategies, from OpenGL-based local illumination, through Monte Carlo ray-tracing to photon-mapping. Implemented rendering strategies are easy to integrate to graphical applications and they can be also easily interchaged at runtime. |
Anotace česky |
---|
Knihovna ESG implementuje virtuální scénu, která je snadno rozšiřitelná o nové prvky a datové položky a která v sobě zahrnuje několik typů struktur pro třídění prostoru. Architektura grafu scény je vhodná zejména pro aplikace používající algoritmy globálního osvětlení. Druhá knihovna GRA pracuje nad ESG a implementuje různé renderovací algoritmy, od lokálního světlení založeného na OpenGL, přes Monte Carlo ray-tracing až po photon-mapping. Vytvořené renderovací algoritmy se snadno integrují do grafických aplikací a mohou být také snadno zaměněny za jiný typ renderování a to dokonce za chodu. |
Návaznosti | |
---|---|
GP201/06/P247, projekt VaV | Název: Generické objektové architektury v počítačové grafice a virtuální realitě |
Investor: Grantová agentura ČR, Generické objektové architektury v počítačové grafice a virtuální realitě | |
LC06008, projekt VaV | Název: Centrum počítačové grafiky (Akronym: CPG) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, CPG - Centrum počítačové grafiky |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 03:49