KLAPALOVÁ, Alena. ICT AND E-BUSINESS IN THE CZECH SMALL AND MICRO ENTERPRISES. International Journal of Research Trends in Social Sciences, Special Edition: Competing In Global and National Markets. Lithuania, 2007, roč. 1, č. 1, 16 s. ISSN 1822-3532.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ICT AND E-BUSINESS IN THE CZECH SMALL AND MICRO ENTERPRISES
Název česky ICT a e-business českých malých a mikro podniků
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání International Journal of Research Trends in Social Sciences, Special Edition: Competing In Global and National Markets, Lithuania, 2007, 1822-3532.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Litva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00035696
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky ICT; e-business; small and micro-enterprises; barriers
Štítky barriers, e-business, ICT, small and micro-enterprises
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:51.
Anotace
The paper presents results of the survey realised by the e-mail inquiry focused on some questions concerning e-business implementation and information and communication technologies application (ICT) problems of small and micro enterprises in the Czech republic. Analysed answers offer the picture of some specificities related to this group of the entrepreneurs, e.g. enormous high cost sensitivity, time pressure, managerial and organizational problems (among all demand fluctuation versus lack or on the contrary surplus of the personnel) or to some extent insufficient staff and management knowledge and skills necessary for e-business.
Anotace česky
Článek prezentuje výsledky e-mailového przkumu zameného na některé otázky týkající se implementace e-business a aplikace informaních a komunikaních technologií a problém s tím spjatých v České republice. Analyzované odpovdi nabízí obrázek uritých specifik této skupiny podnik, například enormní nákladovou senzitivitu, časový tlak, manažerské a organizaní problémy, nedostatek znalostí a dovedností nezbytných pro e-business atd.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 03:39