LUKÁŠOVÁ, Růžena a Andrzej (eds.) BAJDAK. Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. Katowice: The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice, 2009, 324 s. ISBN 978-83-7246-443-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison
Název česky Vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy - mezinárodní srovnání
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Andrzej (eds.) BAJDAK (616 Polsko).
Vydání Katowice, 324 s. 2009.
Nakladatel The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00035742
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-83-7246-443-9
Klíčová slova česky Vztahový marketing malé a střední podniky úřady místní správy
Klíčová slova anglicky Relationship marketing micro and small enterprises local authorities
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 23. 6. 2009 15:15.
Anotace
The book presents results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities. The research has been carrieed out in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia.
Anotace česky
Kniha prezentuje výsledky mezinárodního komparativního výzkumu zaměřeného na vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy. Výzkum byl proveden ve třech zemích - v České republice, v Polsku a na Slovensku.
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 15:53