LUKÁŠOVÁ, Růžena. The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Relationships with stakeholders. In Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. Katowice: The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice, 2009, s. 184 - 188, 4 s. sv. 1. ISBN 978-83-7246-443-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Relationships with stakeholders.
Název česky Míra implementace relationship marketingu v úřadech místní správy v České republice, v Polsku a na Slovensku. Vztahy se stakeholdery.
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant).
Vydání Katowice, Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. od s. 184 - 188, 4 s. sv. 1, 2009.
Nakladatel The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00035746
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-83-7246-443-9
Klíčová slova česky Vztahový marketing; úřady místní správy
Klíčová slova anglicky Relationship marketing; local authorities
Štítky Relationship marketing local authorities
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Změněno: 5. 3. 2010 11:18.
Anotace
The chapter presents the part of the results of the international comparative research into relationship marketing in local authorities of three countries - the Czech Republic, Poland and Slovakia.
Anotace česky
Kapitola prezentuje část výsledků mezinárodního komparativního výzkumu zaměřeného na zjištění míry implementace relationship marketingu v úřadech místní správy tří zemí - České republiky, Polska a Slovenska.
VytisknoutZobrazeno: 24. 6. 2024 17:58