p 2008

Mathematical Knowledge Management in the DML-CZ project (invited talk 27.11.2008, Kyushu Univ.,JP)

SOJKA, Petr

Základní údaje

Originální název

Mathematical Knowledge Management in the DML-CZ project (invited talk 27.11.2008, Kyushu Univ.,JP)

Název česky

Zpracování matematických textů v projektu DML-CZ

Autoři

SOJKA, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

invited talk at Kyushu University, Japan, 2008

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

20200 2.2 Electrical engineering, Electronic engineering, Information engineering

Stát vydavatele

Japonsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14330/08:00024490

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

Klíčová slova česky

digitalizace matematických dokumentů;DML-CZ;workflow digitalizace

Klíčová slova anglicky

mathematics knowledge management;DML-CZ;digitization workflow

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 16. 8. 2010 20:45, doc. RNDr. Petr Sojka, Ph.D.

Anotace

V originále

Starting from the vision of WDML, I will describe architecture of document processing in the workflow of Digital Mathematical Library. I will give special attention to the Optical character recognition phase, metadata enhancement and checking and further related topics (classification and categorization of mathematical texts).

Česky

Přednáška bude uvozena vizí světové digitální matematické knihovny. Popíši architekturu zpracování matematických dokumentů v Digitální matematické knihovně. Speciální pozornost bude věnována fázi rozpoznávání textů (OCR), zpracování a kontrol metadat a dalším příbuzným oblastem (klasifikace a kategorizace matematických textů).

Návaznosti

MSM0021622419, záměr
Název: Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy
1ET200190513, projekt VaV
Název: DML-CZ: Česká digitální matematická knihovna
Investor: Akademie věd ČR, DML-CZ: Česká digitální matematická knihovna