GRENAROVÁ, Renée a Marie VÍTKOVÁ. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 124 s. Pd-42/08-02/58. ISBN 978-80-210-4782-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
Název česky Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU
Název anglicky Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, 124 s. Pd-42/08-02/58, 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00035886
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4782-2
Klíčová slova česky Cizí jazyk. Komunikativní přístup. Komunikativní kompetence. Specifické poruchy učení.
Klíčová slova anglicky Foreign language. Communicative approach. Communicative competence. Specific learning difficulties. Learning styles and strategie
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 16. 1. 2010 10:07.
Anotace
Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Cílem monografie je společné zamyšlení nad hledáním vhodných technik a strategií v komunikativně orientované cizojazyčné výuce, které účinným způsobem napomáhají rozvoji ústního projevu. Monografie pojednává o využití prvků dramatické výchovy v cizojazyčné výuce. Monografie je vydána v souvislosti s řešením výzkumného záměru MSM 0021622443. Speciální potřeby žáků v kontextu RVP.
Anotace anglicky
Foreign language acquisition is a very demanding and long process for most learners, for learners with SLD even more so. The mohography aims at reflection and search for suitable techniques and strategies in communicative language teaching that enhance learners speaking skills. The monography deals with the use of drama techniques in foreign language teaching. The monography is published in cooperation with the Special Educational Needs in the Context of Framework Educational Programmes Research Centre (Speciální potřeby žáků v kontextu RVP, number, MSM 0021622443).
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 6. 9. 2024 18:15