2004
Selfmanagement jako cesta k udržení duchovní pohody učitele
SMÉKAL, VladimírZákladní údaje
Originální název
Selfmanagement jako cesta k udržení duchovní pohody učitele
Název anglicky
Self-management as a way of keeping a spiritual well-being of a teacher
Autoři
SMÉKAL, Vladimír (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vydání. Brno, Učitelé a zdraví 6 = Teachers and Health 6, s. 32-36, 2004
Nakladatel
Paido; Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/04:00028108
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
80-7315-093-X
UT WoS
000264734800002
Klíčová slova česky
selfmanagement; integrita; charakter; civilizovanost; duchovní pohoda; výzvy a hrozby doby
Klíčová slova anglicky
self-management; personality; integrity; character; civility; spiritual well-being; challenges and dangers of the epoch
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 7. 2009 11:39, prof. PhDr. Vladimír Smékal, CSc.
V originále
Studie analyzuje podmínky formování a obnovování osobnostní integrity pedagoga cestou selfmanagementu. Důraz je kladen na trialistickou teorii osobnosti, která kromě tělesné a psychosociální složky bere v úvahu též složku duchovní zakotvenou v charakteru člověka. Na základě zkušeností autora je nastíněn program kurzů selfmanagementu pro učitele a výchovné pracovníky.
Anglicky
In the study there are analysed conditions and factors of personality formation and restoring through self-management. There is pointed out the trialistic theory of personality, which considers not only a psychosocial level but also a spiritual level embedded in character of a man. A training program of self-management for teachers and tutors is developed on the basis of the author's experience.
Návaznosti
LN00A023, projekt VaV |
| ||
MSM 144100001, záměr |
|