KNECHT, Petr. Co je dnes obsahem vzdělávání? Pedagogická orientace. Brno: Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2009, roč. 2009, č. 2, s. 120-127. ISSN 1211-4669.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Co je dnes obsahem vzdělávání?
Název česky Co je dnes obsahem vzdělávání?
Název anglicky What is the content of education today?
Autoři KNECHT, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Pedagogická orientace, Brno, Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2009, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00036348
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky kurikulum;obsah vzdělávání; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Klíčová slova anglicky curriculum; content of education;Framework Education Programme
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 25. 11. 2009 10:05.
Anotace
Článek je diskusním příspěvkem na téma obsahu vzdělávání. Na základě naalázy Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávvání se autor snaží kriticky zhodnotit stávající praxi, kdy sami učitelé rozhodují o obsahové náplni vyučovacích hodin, a navrhnout některá možná východiska ze situace, která vyvolává řadu otázek.
Anotace anglicky
The article is a discussion paper which acquaints with the issue of the content of education. The author tries to analyse the consequences of current situation in the Czech Republic, which is characterised by teachers authonomy in selecting the content of each school lesson.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 00:30