ŠTĚPÁNEK, Kamil. To the context of multicultural and media-aided education in teaching history. Czech-polish historical and pedagogical journal. Brno: Masaryk Univesity, Faculty of Education, 2009, roč. 1/2009, č. 1, s. 43-47. ISSN 1803-6546.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název To the context of multicultural and media-aided education in teaching history.
Název česky Kontexty multikulturní a mediální výchovy v dějepisné výuce.
Autoři ŠTĚPÁNEK, Kamil (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Czech-polish historical and pedagogical journal, Brno, Masaryk Univesity, Faculty of Education, 2009, 1803-6546.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60101 History
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00036553
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky multicultural education media-aided education teaching history
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc., učo 516. Změněno: 14. 1. 2011 15:51.
Anotace
The feature film - the medium itself is the most problematic factor of the multicultural educational process. A teacher will have to take on maximum responsibility to critically select and methodically process suitable sequences while taking into consideration the time of the film creation, the story, and the actual topic.
Anotace česky
Text označuje nejen badatelské problémy, ale i samotné médium hraného filmu jako nejproblematičtějšího činitele multikulturně výchovně vzdělávacího procesu. Ovlivněno dobou vzniku, literární předlohou i samotným tématem si vyžádá od učitele maximální zodpovědnost při kritickém výběru a metodickém zpracování vhodné sekvence.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 00:46