Příprava a podpora začínajících univerzitních učitelů na výuku psychologie v Evropě
NEUSAR, Aleš. Příprava a podpora začínajících univerzitních učitelů na výuku psychologie v Evropě. In 27. psychologické dny (Bratislava). 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Příprava a podpora začínajících univerzitních učitelů na výuku psychologie v Evropě |
Název česky | Příprava a podpora začínajících univerzitních učitelů na výuku psychologie v Evropě |
Název anglicky | Training and support of beginning teachers for teaching psychology in Europe |
Autoři | NEUSAR, Aleš (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 27. psychologické dny (Bratislava), 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14230/09:00036570 |
Organizační jednotka | Fakulta sociálních studií |
Klíčová slova česky | psychology; teacher; training; support |
Klíčová slova anglicky | psychologie; učitel; příprava; podpora |
Změnil | Změnil: Mgr. Aleš Neusar, učo 195480. Změněno: 10. 9. 2009 10:01. |
Anotace |
---|
Přednáška prezentující výsledky průzkumu zabývajícího se přípravou a podporou začínajících učitelů (pracovníků i studentů) pohledem jich samotných i vedoucích pracovníků daných institucí. Výsledky mimo jiné naznačují, že v přípravě budoucích učitelů jsou stále velké mezery a je časté, že začínající učitelé začnou učit bez jakékoliv přípravy i podpory. Výzkum vychází z šetření, které autor provedl v letošním roce v několika evropských zemích pod hlavičkou EUROPLAT (European Network for Psychology Learning & Teaching). |
Anotace anglicky |
---|
Presentation is focused on beginning teachers training and support (both beginning faculty members and students) from their view as well as from the view of departmental heads. Results show that it is still very common that beginning teachers start to teach without any training and support. Research was made by the author with the help of EUROPLAT (European Network for Psychology Learning & Teaching). |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622406, záměr | Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti |
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 16:11