D 2009

Komunikace českých žáků a žáků cizinců s lyrickým textem (výzkum recepce)

SIEGLOVÁ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Komunikace českých žáků a žáků cizinců s lyrickým textem (výzkum recepce)

Název anglicky

Communication of Czech Pupils and Pupils Foreigners with Lyrical Text (research of reception)

Autoři

SIEGLOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Vzdělávání žáků se SVP Education of Socialy Disadvantaget Students Education of Pupils with Special Educational Needs, 10 s. 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00036638

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-188-1

Klíčová slova česky

lyrický text žáci cizinci identifikace s lyrickým textem komunikace prožitek poezie

Klíčová slova anglicky

lyrical text pupils foreigners identification with lyrical subject communication experience with poetry
Změněno: 9. 2. 2010 12:29, doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc.

Anotace

V originále

Prezentace dílčích výsledků výzkumu recepce lyrického textu českými žáky a žáky cizinci na 2. stupni ZŠ. Problematika porozumění textu a obraznosti textu u obou sledovaných skupin.

Anglicky

The author presents results of research of the interpretation abilities of secondery school pupils and pupils foreigners. She focuses on their understanding of various levels of poems.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání