SIEGLOVÁ, Naděžda. Komunikace českých žáků a žáků cizinců s lyrickým textem (výzkum recepce). In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Vzdělávání žáků se SVP Education of Socialy Disadvantaget Students Education of Pupils with Special Educational Needs. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 10 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikace českých žáků a žáků cizinců s lyrickým textem (výzkum recepce)
Název anglicky Communication of Czech Pupils and Pupils Foreigners with Lyrical Text (research of reception)
Autoři SIEGLOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Vzdělávání žáků se SVP Education of Socialy Disadvantaget Students Education of Pupils with Special Educational Needs, 10 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00036638
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky lyrický text žáci cizinci identifikace s lyrickým textem komunikace prožitek poezie
Klíčová slova anglicky lyrical text pupils foreigners identification with lyrical subject communication experience with poetry
Změnil Změnila: doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc., učo 1330. Změněno: 9. 2. 2010 12:29.
Anotace
Prezentace dílčích výsledků výzkumu recepce lyrického textu českými žáky a žáky cizinci na 2. stupni ZŠ. Problematika porozumění textu a obraznosti textu u obou sledovaných skupin.
Anotace anglicky
The author presents results of research of the interpretation abilities of secondery school pupils and pupils foreigners. She focuses on their understanding of various levels of poems.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 23:44