KALEJA, Martin. Vybrané faktory ovlivňující komunikaci mezi učitelem a romským žákem. In VÍTKOVÁ, Marie, Věra VOJTOVÁ a (EDS.). Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 157 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vybrané faktory ovlivňující komunikaci mezi učitelem a romským žákem
Název anglicky Selected Factors Influencing Communication Between Teacher and Roma Pupil
Autoři KALEJA, Martin (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students, 157 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00036647
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky romský žák komunikace vzdělávání výchova
Klíčová slova anglicky Roma pupil communicatio education upbringing
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 123742. Změněno: 15. 7. 2010 07:52.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou faktorů ovlivňující komunikaci mezi učitelem a romským žákem. Přináší empirické poznatky realizovaného výzkumu, který má charakter kvantitativního šetření s deskriptivními vlastnostmi. Příspěvek se dále zabývá otázkou výchovných prostředí a jejími vlivy na utváření komunikace.
Anotace anglicky
The text deals with factors of communication affecting communication between teacher and Roma pupil. It brings some empirical facts about realized research, that is quantitative and descriptive. The text is also about educational environments and their influence on communication.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 17:38