B 2009

Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol

HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ and Hana FILOVÁ

Basic information

Original name

Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol

Name in Czech

Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol

Name (in English)

Self - evaluation of Inclusive Environment at Primary Schools

Authors

HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Hana FILOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

1. vyd. Brno, 99 pp. Pd 21/09-02/58, 2009

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/00216224:14410/09:00036674

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-4948-2

Keywords (in Czech)

inkluze škola pro všechny školní vzdělávací program sebehodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání

Keywords in English

inclusion school for all school training programme self-assessment of the conditions of inclusive education

Tags

Změněno: 15/8/2013 21:30, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Abstract

V originále

V publikaci seznamujeme čtenáře s dosavadními výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Jde zejména o obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a sebehodnocení podmínek inkluze spolupracujících škol.

In English

In the issue we present the aims and strategies of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education as well as with preliminary results of our inquiry aiming especially on contextual analysis of school training programmes and on their self-assessment of the conditions of inclusion in the cooperative schools.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education