Detailed Information on Publication Record
2009
Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ and Hana FILOVÁBasic information
Original name
Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
Name in Czech
Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
Name (in English)
Self - evaluation of Inclusive Environment at Primary Schools
Authors
HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Hana FILOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
1. vyd. Brno, 99 pp. Pd 21/09-02/58, 2009
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Odborná kniha
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14410/09:00036674
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-4948-2
Keywords (in Czech)
inkluze škola pro všechny školní vzdělávací program sebehodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání
Keywords in English
inclusion school for all school training programme self-assessment of the conditions of inclusive education
Tags
Změněno: 15/8/2013 21:30, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
V publikaci seznamujeme čtenáře s dosavadními výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Jde zejména o obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a sebehodnocení podmínek inkluze spolupracujících škol.
In English
In the issue we present the aims and strategies of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education as well as with preliminary results of our inquiry aiming especially on contextual analysis of school training programmes and on their self-assessment of the conditions of inclusion in the cooperative schools.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|