D 2009

Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem

HAVEL, Jiří, Hana HORKÁ a Hana FILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem

Název česky

Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem

Název anglicky

Primary school teacher education at the Faculty of Education MU in the context of school reforms

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Hana HORKÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Prešov, Príprava učiteľov v procese školských reforiem, od s. 796-802, 7 s. 2009

Nakladatel

Prešovská univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00029501

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-555-0014-0

Klíčová slova česky

integrace pedagogické psychologické a praktické přípravy učitelů profesionální kompetence příprava učitele 1. stupně ZŠ studijní program učitelská profese

Klíčová slova anglicky

integration of educational psychological and practice preparation teachers` professional competences studies of primary school teaching sylabus a teacher`s profession

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 25. 8. 2013 09:53, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek uvádí nejdůležitější změny v pojetí pregraduální přípravy učitelů 1. stupně na PdF MU, které proběhly v souvislosti s komplexními transformačními tendencemi v českém školství. Původní záměry jsou konfrontovány se zkušenostmi vyučujících a také s výsledky výzkumné sondy (strukturované reflexe) provedené se studenty.

Anglicky

The paper deals with the most important changes in the conception of undergraduate training of primary school teachers at the Faculty of Education MU, which took place in connection with complex transformational tendencies in the Czech school system. The original intentions are confronted with teachers` experiences as well as the results of research (structured reflection) conducted with students.

Návaznosti

GP406/06/P037, projekt VaV
Název: Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy