2009
Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem
HAVEL, Jiří, Hana HORKÁ a Hana FILOVÁZákladní údaje
Originální název
Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem
Název česky
Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem
Název anglicky
Primary school teacher education at the Faculty of Education MU in the context of school reforms
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Hana HORKÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Prešov, Príprava učiteľov v procese školských reforiem, od s. 796-802, 7 s. 2009
Nakladatel
Prešovská univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00029501
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-555-0014-0
Klíčová slova česky
integrace pedagogické psychologické a praktické přípravy učitelů profesionální kompetence příprava učitele 1. stupně ZŠ studijní program učitelská profese
Klíčová slova anglicky
integration of educational psychological and practice preparation teachers` professional competences studies of primary school teaching sylabus a teacher`s profession
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 8. 2013 09:53, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Příspěvek uvádí nejdůležitější změny v pojetí pregraduální přípravy učitelů 1. stupně na PdF MU, které proběhly v souvislosti s komplexními transformačními tendencemi v českém školství. Původní záměry jsou konfrontovány se zkušenostmi vyučujících a také s výsledky výzkumné sondy (strukturované reflexe) provedené se studenty.
Anglicky
The paper deals with the most important changes in the conception of undergraduate training of primary school teachers at the Faculty of Education MU, which took place in connection with complex transformational tendencies in the Czech school system. The original intentions are confronted with teachers` experiences as well as the results of research (structured reflection) conducted with students.
Návaznosti
GP406/06/P037, projekt VaV |
|