Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{847999, author = {Kunc, Josef and Opluštilová, Irena and Tonev, Petr and Maryáš, Jaroslav}, booktitle = {50 let geografie na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci, Olomouc}, keywords = {Behavior Change; Society; Diffusion of Innovation; McDonalds Chain; The Czech Republic}, language = {cze}, title = {Difúze konceptu fast food v ČR: příklad řetězce McDonalds}, year = {2009} }
TY - CONF ID - 847999 AU - Kunc, Josef - Opluštilová, Irena - Tonev, Petr - Maryáš, Jaroslav PY - 2009 TI - Difúze konceptu fast food v ČR: příklad řetězce McDonalds KW - Behavior Change KW - Society KW - Diffusion of Innovation KW - McDonalds Chain KW - The Czech Republic N2 - Za posledních zhruba 20 let došlo v České republice k výrazným proměnám souvisejících mj. také se změnami ve způsobech lidského chování, jež se odrazily ve zcela odlišných postojích a kulturně-společenských návycích několika různých generací. Tyto změny jsou vázány také na volnočasové aktivity související s postupující globalizací, např. se vstupem nadnárodních řetězců typu fast food na náš trh. Největším řetězcem tohoto typu je skupina McDonalds, která se u nás etablovala již od počátku 90. let. McDonalds se stal ve světě a do jisté míry bohužel i v České republice významným fenoménem, ovlivňujícím kulturu a životní postoj nejen mladé generace narozenou po roce 1989. Protože se jedná o nový prvek v našem prostoru, můžeme ho považovat za inovaci a pokusit se identifikovat a zhodnotit jeho difúzní proces. To je také základním cílem našeho příspěvku. ER -
KUNC, Josef, Irena OPLUŠTILOVÁ, Petr TONEV a Jaroslav MARYÁŠ. Difúze konceptu fast food v ČR: příklad řetězce McDonalds. In \textit{50 let geografie na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci, Olomouc}. 2009.
|