ZÍTKOVÁ, Jitka. Slovesná tvořivost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a různou úrovní individuálního čtenářství. In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 14 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Slovesná tvořivost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a různou úrovní individuálního čtenářství
Název anglicky Verbal Creativity of Pupils with Special Educational Needs and Different Level of Individual Reading
Autoři ZÍTKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 14 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00036826
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky lyrický text; výzkum; verbální tvořivost; dyslexie; nadání; čtenářství; motiv; obraznost; kompozice
Klíčová slova anglicky lyrical text; research; verbal creativity; dyslexia; talent; reading book; motive; symbolic character; composition
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 4. 2. 2010 16:07.
Anotace
Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu verbální tvořivosti žáků primární školy inspirované lyrickou poezií. Sleduje úroveň tvořivosti a míru schopnosti reflexe rysů lyrické básně ve vlastní produkční aktivitě. Oboje v souvislosti se specifickými dispozicemi a úrovní individuálního čtenářství. Kromě konkrétních výsledků jednotlivých úkolů příspěvek uvádí shrnující závěry o zjištěných kreativních schopnostech sledovaných skupin žáků.
Anotace anglicky
The article presents partial results of the research of the verbal creativity of primary school pupils inspired with lyrical poetry. It follows the level of creativity and reflection of the lyrical texts features in creative activities in the connection with special dispositions and reading books. Except concrete results of particular tasks the article presents final summary of creative abilities of pupils with different conditions, which were found in this research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 17:45