K metodické implementaci mediální výchovy do školního dějepisu.
ŠTĚPÁNEK, Kamil. K metodické implementaci mediální výchovy do školního dějepisu. In Historie a cestovní ruch perspektivní a podnětné spojení. Praha: Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s., Katedra společenských věd, 2009, s. 215-224. VŠO. ISBN 978-80-86841-10-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | K metodické implementaci mediální výchovy do školního dějepisu. |
Název anglicky | Essay about methodical Implementation of Medial Education into the School History. |
Autoři | ŠTĚPÁNEK, Kamil (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Praha, Historie a cestovní ruch perspektivní a podnětné spojení. od s. 215-224, 10 s. VŠO, 2009. |
Nakladatel | Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s., Katedra společenských věd |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Obor | 60101 History |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/09:00036858 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-86841-10-6 |
Klíčová slova česky | historie Mediální výchova školní dějepis |
Klíčová slova anglicky | history media education teaching history |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc., učo 516. Změněno: 6. 1. 2010 13:47. |
Anotace |
---|
K metodické implementaci mediální výchovy do školního dějepisu. Text článku se zabývá zejména problematikou hraného historického filmu a jeho uplatněním ve školním dějepisu. Zkoumá možnosti a meze využití tohoto média s přihlédnutím k požadavkům Mediální výchovy. |
Anotace anglicky |
---|
Essay about methodical Implementation of Medial Education into the teaching history. with historical actors film from the point of the chosen topic and its possible application in teaching history. It contains general charakteristic of cinematographic production related to the topic and answers, among others a question, which publication can possibly serve as a pillar of teacher s methodological work. On the basis of collected information, the author develops an idea of historical actors film applicability in a form of media education. xhaust the possible topics in history |
Návaznosti | |
---|---|
RS97003, projekt VaV | Název: Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků |
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 08:50