RABUŠICOVÁ, Milada. Family-school partnership in theory and practice of the Czech schools: conflict between ideal and reality. In International Perspectives on Contexts, Communities and Evaluated Innovative Practices : Family-school-community partnerships. first. Abingdon, Canada, New York, USA: Routledge. s. 21-36. Cotext of Learning. ISBN 0-415-47949-5. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Family-school partnership in theory and practice of the Czech schools: conflict between ideal and reality
Název česky Partnerství školy a rodiny v teorii a praxi českých škol: konflikt mezi ideálem a realitou
Autoři RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant).
Vydání first. Abingdon, Canada, New York, USA, International Perspectives on Contexts, Communities and Evaluated Innovative Practices : Family-school-community partnerships, od s. 21-36, 16 s. Cotext of Learning, 2009.
Nakladatel Routledge
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Kanada
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/09:00029568
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 0-415-47949-5
Klíčová slova česky rodina; škola; spolupráce; partnerství
Klíčová slova anglicky family; school; cooperation; partnership
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr., učo 848. Změněno: 4. 11. 2009 11:35.
Anotace
This chapter deals with parents and their position with respect to school, at the level of pre-primary, primary and lower secondary education in the Czech Republic. The discussion is based on a research project whose objective was to help find answers to a number of questions addressing the role of parents in school processes at contemporary Czech maternal and basic schools.
Anotace česky
Tématem kapitoly jsou rodiče a jejich postavení ve vztahu ke škole na úrovni preprimárního, primárního a nižšího sekundárního stupně vzdělávání v České republice. Kapitola vychází z výsledků výzkumného projektu, jehož cílem bylo přispět k odpovědím na celou řadu otázek spjatých s rolí rodičů ve školních procesech na současných českých mateřských a základních školách.
Návaznosti
GA406/01/1077, projekt VaVNázev: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 19:43