LUKÁŠOVÁ, Růžena. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: problémy volby kritérií. In Veřejná ekonomika a správa 2009. Ostrava: VŠB-TUO, Ekonomická fakulta, 2009, 10 s. ISBN 978-80-248-2049-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: problémy volby kritérií
Název česky Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: problémy volby kritérií
Název anglicky Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services: the Issue of Criteria Selection
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena.
Vydání Ostrava, Veřejná ekonomika a správa 2009, 10 s. 2009.
Nakladatel VŠB-TUO, Ekonomická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-248-2049-1
Klíčová slova česky kvalita spokojenost měření spokojenosti veřejné služby
Klíčová slova anglicky quality satisfaction satisfaction measurement public services
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 19. 2. 2010 14:11.
Anotace
Příspěvek prezentuje metodologické problémy tvorby nástrojů měření spokojenosti občanů s veřejnými službami, a to na základě zkušeností získaných v úvodní, kvalitativní fázi výzkumu kritérií spokojenosti občanů se dvěma oblastmi veřejných služeb: se službami úřadů místní správy a službami veřejných knihoven.
Anotace anglicky
The paper presents the methodological problems concerning development of efficient instrument for customer satisfaction measurement. The methodological problems have been formulated on the basis of the experience obtained during the initial, qualitative stage of the research on the criteria of citizen satisfaction with two areas of public services: services of local authorities and services of public libraries.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 16:50