2009
Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
KLENKOVÁ, Jiřina a Pavla ŠVOJGROVÁZákladní údaje
Originální název
Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Název anglicky
Counselling for Pupils with Impaired Communication Abilities in Integration in Primary Schools
Autoři
KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant) a Pavla ŠVOJGROVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 13 s. 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037120
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-188-1
Klíčová slova anglicky
communication ability; social handicap; social handicapped pupil
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 2. 2010 11:49, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
V originále
Tématem příspěvku je problematika komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. V rámci výzkumného šetření byly analyzovány komunikační obtíže žáků z hlediska jazykových rovin řeči a také možnosti logopedické intervence a podpory, která je těmto žákům poskytována.
Anglicky
The theme is the issue of communiaction abilities of socially disadventaged pupils. Within the scope of the research were analyzed communication difficulties of pupils in terms of linguistic levels and also the possibility of logopedical intervention and support to these students, which is provided.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|