D 2009

Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole

KLENKOVÁ, Jiřina a Pavla ŠVOJGROVÁ

Základní údaje

Originální název

Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole

Název anglicky

Counselling for Pupils with Impaired Communication Abilities in Integration in Primary Schools

Autoři

KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant) a Pavla ŠVOJGROVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 13 s. 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037120

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-188-1

Klíčová slova anglicky

communication ability; social handicap; social handicapped pupil

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 2. 2010 11:49, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.

Anotace

V originále

Tématem příspěvku je problematika komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. V rámci výzkumného šetření byly analyzovány komunikační obtíže žáků z hlediska jazykových rovin řeči a také možnosti logopedické intervence a podpory, která je těmto žákům poskytována.

Anglicky

The theme is the issue of communiaction abilities of socially disadventaged pupils. Within the scope of the research were analyzed communication difficulties of pupils in terms of linguistic levels and also the possibility of logopedical intervention and support to these students, which is provided.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání