ŠEBESTOVÁ, Simona. Příležitosti k rozvíjení jazykových dovedností v hodinách anglického jazyka: kategoriální systém a první výsledky analýzy. In Kurikulum a výuka v proměnách školy. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příležitosti k rozvíjení jazykových dovedností v hodinách anglického jazyka: kategoriální systém a první výsledky analýzy
Název anglicky Opportunities to developing language skills: system of categories and first results of the analysis
Autoři ŠEBESTOVÁ, Simona.
Vydání Kurikulum a výuka v proměnách školy. 2009.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Integrované dovednosti, jazykové dovednosti, kategoriální systém, kódování, komunikativní jazyková kompetence, příležitosti k učení, videostudie, CPV videostudie anglického jazyka
Klíčová slova anglicky Integrated skills, language skills, communicative skills, coding, system of categories, communicative competence, opportunity to learn, videostudy, CPV videostudy of English
Změnil Změnila: Mgr. Simona Šebestová, Ph.D., učo 80460. Změněno: 12. 11. 2009 12:51.
Anotace
Prezentace na konferenci Kurikulum a výuka v proměnách školy na PedF MU v Brně. Příspěvek představuje připravovanou disertační práci z oblasti výzkumu zaměřeného na procesy výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Těžištěm příspěvku je problematika vytváření kategoriálního systému pro popis hodin z hlediska zastoupení příležitostí k rozvíjení základních jazykových dovedností. Poukázáno bude na problémy aplikace tří verzí kategoriálního systému.
Anotace anglicky
The paper presents a dissertation thesis of which the research area belongs to classroom-process research in Czech lower-secondary English classes. Creating of category system for description of opportunities to language skills development in English classes will be presented.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 21:10